در حالی که قرار بود کاروان 36 نفری تراکتورسازی تبریز با دو دستگاه اتوبوس به تهران بیایند اما به دلیل مساعد شرایط جوی تهران و حل مشکلات پروازی کادرفنی و بازیکنان اصلی تیم عصر پنجشنبه با پرواز به تهران خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه به دلیل بارش سنگین برف و شرایط نامساعد جوی در تهران پرواز ساعت 12:15 تیم تراکتورسازی به تهران لغو شد، مسئولان باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفتند که کاروان 36 نفره این باشگاه را که قصد دارند بامداد یکشنبه پس از بازی با استقلال عازم دوحه شوند، با دو دستگاه اتوبوس عازم تهران کنند.

البته پس از آنکه بارش برف قطع و شرایط جوی در تهران بهبود یافت، مشکلات پروازی نیز برطرف شد، با همکاری مسئولان فرودگاه بین‌المللی تبریز مقرر شد اعضای کادر فنی و بازیکنان اصلی تراکتورسازی تبریز با پرواز ساعت 17:30 پنجشنبه عازم تهران شوند.

حسن آذرنیا ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر، گفت:" به دلیل کمبود جا در پرواز ساعت 17:30، سایر نفرات و اعضای کاروان تراکتورسازی تبریز در گروه های 4 یا 5 نفره و با پروازهای بعدی به تهران خواهند آمد."

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر ساعت 17:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.