شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای کشتار بی رحمانه شیعیان پاکستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر در این اطلاعیه آمده است: اسلام عزیز روز به روز در سراسر گیتی در حال گسترش می باشد و دشمنان آن از ابرقدرتهای جنایتکار به سرکردگی آمریکا و با کمک ادانب خود دامهای تفرقه افکنانه را میان آنها گسترده و با هزاران حیله ونیرنگ به دنبال گسترش تفرقه میان آنان بوده، هر روز شاهد توطئه ای علیه مسلمانان هستیم و این بار دستان تفرقه افکن آنان مردم شیعه و مظلوم پاکستان را نشانه گرفته و حاصل آن کشتار بی رحمانه شیعیان مظلوم این کشور دل هر آزاده ای را به درد آورده است. گروههای سلفی و وهابی هر روز مسلمانان بسیاری را به خاک و خون می کشند، مادران و پدران بسیاری داغدار فرزندان عزیز خود گشته و فرزندان بسیاری هر روز یتیم می شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نگرانی مقام معظم رهبری و اعلام انزجار مراجع معزز، علما، ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی از وضعیت پاکستان و اختلافات فرقه ای و غفلت از حقوق برادری اسلامی در این کشور مسلمان که نتیجه اش بر هم زدن اتحاد مسلمانان حکایت دارد، می باشد. گسترش این اختلافات خواسته دشمنان اسلام است و چیزی است که آمریکا و انگلیس هزینه های فراوانی را برای آن صرف کرده اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکوم کردن این کشتار با تمامی بازماندگان و مسلمانان پاکستانی ابراز همدردی داشته و خواستار آگاهی و ایستادگی در مقابل این توطئه دشمنان اسلام و مسلمین تا سرنگونی نظام سلطه جهانی و رسیدن به وحدت و برادری میان مسلمانان می باشد