شهریار - خبرگزاری مهر: دادستان شهرستان شهریار از تمهدیات ویژه برای چهارشنبه سوری امن در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: به منظور حفظ امنیت شهرستان تا زمان انتخابات، ازاذل و اوباش تحت نظر قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو طاووسی بعدازظهر پنجشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار که با حضور تمامی اعضای این شورا در  محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سالجاری با همکاری و تعامل مثبت دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان شامل نیروی انتظامی، سپاه، اداره اطلاعات و... اقدامات مطلوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و اندهام باندهای تهیه و توزیع این مواد صورت گفت.

این مسئول عنوان کرد: با انجام تحقیقات و عملیتهای اطلاعاتی گسترده، بسیاری از باندهای تهیه و توزیع و یا قاچاقچیان مواد مخدر، قبل از توفیق در اجرای نقشه های خود، منهدم شدند و در حال حاضر نیز دوران محکومیت را سپری می کنند.

تبدیل باغات و سوله های شهریار به کارگاه تولید مواد مخدر

وی ادامه داد: به دلیل وجود باغات و سوله های فراوان در شهریار، متاسفانه برخی از این اماکن تبدیل به کارگاه های تولید مواد مخدر صنعتی شده بود که با حضور به موقع نیروی انتظامی و دادگستری همچنین اقدامات موثر شورای تامین شهرستان، این اماکن شناسایی و پلمپ شد.

دادستان شهرستان شهریار افزود: در زمینه اجرای طرح های پاکسازی شهرستان نیز در سال 90 اقدامات موثری صورت گرفت که در سالجاری به دلیل کاهش چشمگیر آلودگی مناطق حساس مانند ویره و اسدآباد در اثر عملیات سال گذشته، این طرح با شدت کمتری ادامه یافت.

این مسئول بیان کرد: جمع آوری کارتن خوابها . معتادان از سطح شهر، دستگیری قاچاقچیان، انهدام باندهای تهیه و توزیع و جمع آوری فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر، پلمپ، تخریب و قطع انشعابات خانه های تولید کننده و نگهدارنده مواد افیونی و.. از دیگر اقدامتی است که منجر به کاهش چشمگیر آمار جرائم شهرستان شهریار در حوزه مواد مخدر شده است.

هشدار به اراذل و اوباش

طاووسی گفت: برخورد با اراذل و اوباش نیز بطور جدی در دستور کار قرار گرفت که بسیاری از این افرداد دستگیر شده و در حال حاضر در زندان بسر می برند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس کشور تا زمان انتخابات و به منظور حفظ امنیت شهرستان، اراذل و اوباش دستگیر شده، پس از طی دوران محکومیت و آزادی تحت کنترل خواهند بود، این طرح که از سه ماه گذشته آغاز شده است تا زمان انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد و این افراد تحت نظر بازرسان خواهند بود.

تمهیدات ویژه برای چهارشنبه سوری امن در شهریار

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: به منظور تامین امنیت شهرستان در چهارشنبه آخر سال تمهیدات ویژه ای با همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی اندیشیده شده است و امید می روذد با تعامل شهروندان، این روز نیز با کمترین حوادث و تلفات سپری شود.

برچسب‌ها