نخستین دیدار مرحله رده بندی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور با پیروزی خانگی فولاد ماهان برابر شهرداری گرگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور امروز پنجشنبه با برگزار نخستین دیدار مرحله رده بندی پیگیری شد.

این دیدار در سالن مخابرات اصفهان و میان دو تیم فولاد ماهان و شهرداری گرگان برگزار شد که طی آن تیم میزبان بانتیجه 103 بر 68 صاحب برتری شد.

شهرداری گرگان درحالی نتیجه دیدار برابر فولاد ماهان را واگذار کرد که اسدالله کبیر سرمربی این تیم به دلیل لغو پرواز تهران به اصفهان که قرار بود صبح امروز انجام شود، نتوانست تیم خود را در این بازی هدایت کند. درغیاب وی عطا عید محمدی مربی شهرداری گرگان هدایت بازیکنان این تیم را در مصاف با فولاد ماهان بر عهد داشت.

مرحله رده بندی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاهها کشور به صورت دو از سه برگزار می شود. بر این اساس فولاد ماهان که سال گذشته عنوان سوم رقابتهای لیگ برتر از آن خود کرد در صورت پیروزی در دیدار دوم دوباره به این عنوان دست می یابد. دیدار دوم تیم های فولاد ماهان و شهرداری گرگان دوشنبه آینده به میزبانی گرگانی ها برگزار خواهد شد.

در  چارچوب مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور و از مرحله فینال قراربود امروز دیدار نخست تیم ها پتروشیمی و مهرام در بندر امام برگزارشود اما این دیدار به علت لغو پرواز به بندر امام، به تعویق افتاد.