دشتستان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با 85 غرفه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم محمدزاده صبح جمعه در حاشیه گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دشتستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه تاثیر بسیار زیادی در بهبود وضعیت خرید شهروندان از لحاظ قیمت و از لحاظ کیفیت اجناس خواهد داشت.

وی به وجود 85 غرفه در این نمایشگاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه از 15 تا 25 اسفندماه فعالیت خود در محل‌های تعیین شده آغاز می‌کند و در صورت استقبال مردمی شاهد تمدید دوره فعالیت این نمایشگاه خواهیم بود.

محمدزاده بیان داشت: در این نمایشگاه اقلام دولتی، واحدهای تولیدی، صنفی، تجاری و... با پنج تا 15 درصد تخفیف اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم در ایام نوروز را عرضه می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان با اشاره به اقلام موجود در این نمایشگاه، عنوان داشت: 500 تن مرغ، 247 تن برنج هندی، 180 تن پرتقال، 90 تن سیب، 71 تن شکر، 54 تن روغن، 46 تن برنج تایلندی و32 تن پسته برای توزیع بین شهروندان دشتستانی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به محل برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: این مکان را طوری انتخاب کرده‌ایم که امکان دسترسی آسان برای مردم شهر برازجان و تمامی شهرهای همجوار وجود داشته باشد.

محمدزاده اضافه کرد: یکی از مشکلات بزرگ ما برای برگزاری این نمایشگاه، نبود فضای دائمی برگزاری نمایشگاه در شهرستان دشتستان است که برای برگزاری نمایشگاه در ایام مختلف سال با آن مواجه هستیم.