مربی مستعفی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از بی توجهی به دعوت به همکاری از سوی رسول خادم و غیبت در نشست هماهنگی تیم های ملی، صراحتا اعلام کرد دیگر به کادر فنی کشتی فرنگی باز نمی گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول جزینی که عصر روز پنجشنبه گذشته در حاشیه دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد ماهان در چارچوب لیگ برتر کشتی فرنگی در سالن هفتم تیر تهران حضور داشت، در پاسخ به سوال مکرر خبرنگاران پاسخ شفافی مبنی بر کناره گیری اش نداد و در نهایت سالن مسابقات را بدون گفتگو با خبرنگاران ترک کرد.

اما او به تازگی در گفتگو با یک سایت خبری استان اصفهان صراحتا اعلام کرده من اصلا برنگشته بودم که بخواهم دوباره کناره گیری کنم!

رسول جزینی در ارتباط با عدم حضورش در جلسه هماهنگی تیم ملی کشتی نیز افزود: گفتیم می مانیم اگر شرایط ماندن فراهم باشد، صبر هم کردیم تا ببینیم چه می شود اما آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. کشتی فرنگی آنقدر افراد بزرگ دارد که ما در بین آنها عددی نیستیم!

مربی مستعفی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: به هیچ عنوان حاضر به بازگشت به تیم ملی نیستم و با شرایطی که حاکم است اصلاً کار نخواهم کرد.

بنا بر این گزارش، رسول خادم چندی پیش طی نامه های به فدراسیون کشتی رسول جزینی را به عنوان مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی معرفی کرد که وی با عدم حضور در نشست هماهنگی تیم های ملی نشان داد تمایلی به همکاری ندارد. البته این مساله همچنان با اما و اگر همراه بود که سرانجام رسول جزینی در گفتگو با این سایت محلی به وضوح کناره گیری خود را اعلام و تایید کرد.