ساری - خبرگزاری مهر: امام جمعه ساری با انتقاد از پیام ریس جمهور به مناسبت درگذشت رئیس جمهور ونزوئلا، اظهار داشت: این پیام در کشور دل خانواده شهدا و علما را به درد آورد.

به گزارش خبرنگار مهر،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های امروز نمازجمعه ساری با اشاره به اینکه احمدی نژاد رئیس جمهور کشور مسلمان بوده و مایه تاسف است که مقدسات را بازی بگیرد، گفت: علاوه بر گرانی، تورم و مشکلات اقتصادی و نابسامانی بازار، این سخنان به ما رنج می دهد.

وی افزود: سخنان و رهنمودهای مقام رهبری در اجلاس خبرگان، کارگشا، با دید و نظر کارشناسی و نگاه دراز مدت به انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر همکاری مردم ولایتمدار مازندران در جشن نیکوکاری افزود: باید با مشارکت مردم به یاری محرومان بشتابیم.

طبرسی با تاکید بر تنظیم بازار در روزهای پایانی سال افزود: باید این امور مدیریت شود که امیدواریم تمامی مشکلات مردم حل شود.

وی با اشاره بر حفظ و احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: مردم به خصوص مسئولان باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

وی به بیداری اسلامی در جهان و خاورمیانه اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی به برکت ولایت مطلقه فقیه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه روحانیت کار رهنمایی و هدایت مردم را انجام دهند، گفت: روحانیون متولی هدایت مردم هستند.

طبرسی بر انتخاب اصلح، احسن، مکتبی در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

 وی به عزیمت هنرمندان ایرانی به خارج از کشور اشاره کرد و گفت: ما به کارهای هنری در کشور برای حفظ هنرمندان تسلط نداریم.