دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. در این دیدار برخی هواداران استقلال به دنبال رفتار بازیکن سابق پرسپولیس علیه او شعار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار این دو تیم از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که حاشیه‌های آن به شرح زیر است:

* وقتی بازیکنان نیمکت‌نشین تیم تراکتورسازی وارد ورزشگاه شدند هواداران استقلال با پرتاب برف به استقبال آنها رفتند که در این هنگام جواد کاظمیان بازیکن پرسپولیسی تیم تراکتورسازی با حرکت دست خود آنها را تحریک کرد و پس از آن تا دقایق طولانی هواداران استقلال علیه این بازیکن فحاشی کردند.

* فرهاد مجیدی با وجود این که در ترکیب تیم استقلال جایی ندارد اما بیش از سایر بازیکنان تشویق شده است.

* امیر قلعه‌نویی قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تیم تراکتورسازی رفت. سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی دو بازیکن سابق تراکتورسازی هم وی را همراهی کردند ولی امیرحسین صادقی که در تیم تراکتورسازی عضویت داشت از این کار خودداری کرد!

* همه بازیکنان تیم تراکتورسازی قبل از شروع دیدار به سمت نیمکت تیم استقلال رفتند و از امیر قلعه‌نویی رخصت خواستند.

* قبل از شروع بازی به خاطر اشتباهی که دروازه بان‌های دو تیم در انتخاب زمین انجام دادند تداخلی برای گرم کردن دو تیم به وجود آمد.

* حجت‌الاسلام مالک، مشاور فرهنگی باشگاه استقلال دو تیم نونهال قرمز و آبی را به طور نمادین به داخل زمین چمن ورزشگاه آزادی برده بود.

* سعید مظفری‌زاده داور بازی به همراه کمک‌هایش ساعت 17 وارد زمین چمن شدند و یک ربع گرم کردند.

* از سقف جایگاه خبرنگاران به خاطر بارش روز گذشته برف در تهران به شدت آب می‌ریزد که همین موضوع موجب شده هیچ یک از خبرنگاران نتوانند روی صندلی‌های  خود بنشینند.

* جواد نکونام که در این دیدار نیمکت نشین بود در دقیقه 20 و به دنبال مصدومیت خسرو حیدری وارد زمین شد.