اراک - خبرگزاری مهر: معاون ستاد اقامه نماز استان قم گفت: حضور کودکان و نوجوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد راهی برای تبیین ارزش های دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام محمود لطفیان ظهر روز شنبه در مراسم جشن شکوفه ها به مناسبت 18 اسفند افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه های مختلف راهی برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان و نجات آینده سازان ایران اسلامی از این حربه ها هستند.

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان افزود: کودکان باید از هم اکنون با ارزش های دین آشنا شوند و فعالیت کانون های مساجد راهی برای تبیین این ارزش ها است.

در ادامه این مراسم مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی تخصصی نماز گفت: کانون فرهنگی شهید کوچکی در راستای ترویج فرهنگ دینی به ویژه نماز فعالیت های گسترده ای را با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برای کودکان اجرا کرده است.

حجت الاسلام سید تقی امینی با اشاره به اینکه حضور در مساجد راهی برای دوری از انحرافات و ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان است، اضافه کرد: نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در بین نسل جوان می تواند جامعه اسلامی را بیمه کند.

جشن شکوفه ها به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مسجد استان مرکزی با حضور گسترده اعضای کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی (تخصصی نماز) برگزار شد.

گفتنی است اجرای نمایش گروه تئاتر متقین و اجرای سرود پیامبر اعظم و همچنین تقدیر از افرادی که در مسابقه شکوفه ها شرکت کرده بودند از دیگر برنامه های این جشن بود.