برگزاری نخستین مسابقه سوارکاری کشور در سالن سرپوشیده که با استقبال خوب سوارکاران همراه شد 30 میلیون تومان جایزه را برای برترین های این رقابتها به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره مسابقات سوارکاری جام آزمون همزمان با افتتاح نخستین سالن سرپوشیده سوارکاری کشور برگزار شد. در این مسابقات که برای نخستین بار در فصل زمستان برگزار می شد 270 سوارکار در رده های مختلف سنی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان 30 میلیون تومان جایزه نقدی به نفرات برتر گروههای مختلف سنی تعلق گرفت.

بر این اساس در رده سنی نونهالان محمدحسین محمودی با اسب دانیلا از تهران قهرمان شد. در رده سنی نوجوانان عنوان نخست به آلاله شالچیان با اسب یوردی از استان البرز رسید. در رده سنی جوانان هم رضا شکری با اسب ویرداد از استان همدان روی سکوی اول ایستاد. در رده سنی D بزرگسالان نیز علیرضا خوشدل با اسب گودتایم از تهران عنوان نخست را کسب کرد. در رده C بزرگسالان هم شراگیم حبیبی با اسب مونامی از تهران قهرمان شد و بالاخره این که در بخش مالکین ابوالفضل افتخاری با اسب لاکوئیت از همدان به مقام قهرمانی دست یافت.

محمود حیدری رییس فدراسیون سوارکاری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز خرسندی از استقبال بالای سوارکاران عنوان کرد تمامی هزینه‌های برگزاری این دوره از رقابتها را اسپانسر مسابقات متقبل شده است.