خرم آباد - خبرگزاری مهر: هفته‌ بيست و نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال فردا یکشنبه با بازی دو تیم گهر دورود و فولاد خوزستان پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مايلي‌كهن و شاگردانش فردا در حالي مهمان فولاد خوزستان خواهند بود كه با پيروزي در اين ميدان و نتايج احتمالي اين هفته مي‌توانند همچنان به بقا در ليگ برتر اميدوار باشند.

گهر فردا در روزي به ميدان مي‌رود كه نفت آبادان با شكستي كه از داماش گيلان دريافت كرد به رده‌ي پايين‌تر از اين تيم سقوط كرد و در قعر جدول رده‌بندي قرار گرفت.

پيكان تهران تيم شانزدهم جدول نيز در بازي اين هفته‌ خود مقابل مس كرمان متوقف شد تا اختلاف امتيازيش با گهر به اندازه‌ي 5 امتياز باقي بماند.

با اين تفاسير گهر با پيروزي مقابل فولاد كه كار بسيار دشواري است مي‌تواند به فاصله‌ي 2 امتيازي پيكان برسد ضمن اينكه همزمان با اين بازي فردا يك ديدار حساس ديگر بين تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان و ذوب‌آهن تيم‌هاي چهاردهم و پانزدهم جدول رده‌بندي در بندرعباس برگزارخواهد شد.

با توجه به تعداد بازي‌هاي باقيمانده از ليگ تساوي در اين ميدان بهترين نتيجه براي دورودي‌ها خواهد بود چرا كه تا قبل از بازي فردا ذوب‌آهن 26 و آلومينيوم27امتيازي هستند و اميدهاي گهر براي ادامه كار به اين است كه بتواند خود را در مكاني بالاتر از اين دو تيم قرار دهد تا با راه‌يافتن به بازي پلي‌‌آف شانس بقا در ليگ برتر را داشته باشد.

با احتساب بازي فردا شش ميدان ديگر در انتظار گهر و ساير رقبا است و اگر داماش گيلان را از 5 تيم انتهاي جدول جدا كنيم اختلاف امتيازي بين اين پنج تيم نشان‌دهنده‌ي شانسي است كه هنوز براي دورودي‌ها وجود دارد.

ضمن اينكه بازي رودررويی گهر و آلومينيوم در دورود مي‌تواند فرصتي براي بالاكشيدن محمد مايلي‌كهن و تيمش در جدول باشد.

در ساير بازي‌هاي فردا نفت تهران و فجر در تهران و همچنين راه‌آهن و پرسپوليس در ورزشگاه يكصدهزار نفري آزادي به ميدان خواهند رفت.