اسدالله کبیر در مورد دیدار دوم شهرداری گرگان مقابل فولاد ماهان در مرحله رده‌بندی مسابقات بسکتبال لیگ برتر گفت: با توجه به اختلافی که میان سطح دو تیم وجود دارد، بیشتر از نتیجه به فکر ارائه بازی آبرومندانه در مقابل تماشاگران‌مان هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه تیمش نتیجه دیدار نخست مرحله رده‌بندی مسابقات لیگ برتر را واگذار کرد، اظهارداشت: در گرگان عملکردی متفاوت نسبت به اصفهان خواهیم داشت چون همیشه بازیکنان‌مان در دیدارهای خانگی بهتر کار کرده‌اند. امیدوارم این بار هم بتوانند در حضور تماشاگران نمایش خوبی داشته باشند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه شهرداری گرگان بتواند در دیدار خانگی به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: البته اگر هم بتوانیم پیروز شویم و کار را به بازی سوم بکشانیم، باید بازهم در اصفهان بازی کنیم چون فولاد ماهان در دیدار نخست با اختلاف امتیاز بالایی پیروز شد در حالیکه که ما نمی‌توانیم با چنین اختلافی پیروز دیدار برابر این این تیم باشیم.

کبیر با تاکید بر اینکه بیشتر عملکرد سرافرازانه و بازی آبرومندانه شهرداری گرگان برابر تماشاگرانش برایش اهمیت دارد، یادآور شد: نتیجه بازی اهمیت زیادی ندارد چون با توجه به اختلاف سطح دو تیم بعید است بتوانیم پیروزی قاطعی در این بازی داشته باشیم. البته در ورزش معجزه وجود دارد اما در بسکتبال کمتر دیده می‌شود. ما هم منتظر معجزه نیستیم. باید منطقی بود و واقعیت‌ها را پذیرفت.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: واقعیت این است که توانایی فولاد ماهان از هر نظر بیشتر از ماست. فولاد ماهان چند بازیکن ملی‌پوش و سه یار خارجی دارد و وضعیت آسیب دیدگی بازیکنانش هم خیلی بهتر شده است. باید برابر این تیم رقابت پایاپای و نزدیکی داشته باشیم اما اینکه بخواهیم به زور و با اختلاف بالا پیروز شویم، امکان پذیر نیست.

وی با یادآوری پیروزی شهرداری گرگان در زنجان و برابر همیاری گفت: هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که بتوانیم در زنجان تیم میزبان را شکست دهیم اما این کار را انجام دادیم. حالا هم عملکرد بازیکنان در بازی فردا به آمادگی روحی و روانی آنها بستگی دارد. اگر آماده باشند که اینگونه است، می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند اما نباید از یاد برد که شهرداری گرگان در کل نسبت به سه تیم دیگری که وارد مرحله نهایی شدند، شرایط متفاوتی داشت.

اسدالله کبیر تاکید کرد: از نظر نیروی انسانی شرایط شهرداری گرگان قابل مقایسه با مهرام، پتروشیمی و فولاد که وارد مرحله نیمه نهایی شدند، نیست. این سه تیم برای قهرمانی بسته شدند. رقابت با این تیم‌ها برای ما نابرابر بود و به همین دلیل بیشتر به فکر بازی آبرومندانه هستیم نه نتیجه.

به گزارش خبرنگار مهر، در چراچوب مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 16 روز دوشنبه دیدار دوم مرحله رده‌بندی میان دو تیم شهرداری گرگان و فولاد ماهان در سالن امام خمینی گرگان برگزار می‌شود. فولاد ماهان که در دیدار نخست صاحب پیروزی شده بود، در صورت برتری در این بازی عنوان سوم خود در لیگ برتر را تکرار خواهد کرد.