مدیرعامل باشگاه راه آهن با تاکید بر اینکه به احترانم هواداران پرسپولیس و اصرار برخی دوستان از حق میزبانی خود گذشتیم و در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی کردیم، گفت: اصرار ما برای استفاده از حق میزبانی در ورزشگاه خانگی به نفع تیم های تهرانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق رئیسی کیا پس از دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن و پرسپولیس از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: ورزشگاه اکباتان متعلق به ما نیست و ما تا آخر فصل جاری رقابت های لیگ برتر آن را در اختیار داریم و از فصل آینده در ورزشگاه اختصاصی خود بازی خواهیم کرد.

وی در همین خصوص افزود: امروز نماینده سازمان لیگ از امکانات و زیر ساخت های ورزشگاه جدید ما بازدید کرد. این ورزشگاه 15 هزار نفری بوده و خرداد یا تیر ماه سال 92 به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل باشگاه راه آهن تاکید کرد: امروز حدود 5000 هزار نفر از هواداران تیم پرسپولیس برای دیدن این بازی به ورزشگاه آزادی آمدند بنابراین اگر این دیدار در ورزشگاه اکباتان برگزار می شد هیچ مشکل خاصی بوجود نمی آمد. ما به احترام هواداران پرسپولیس و اصرار برخی دوستان از حق میزبانی خود گذشتیم و در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی کردیم.

وی افزود: خوشبختانه اصرار ما برای استفاده از حق میزبانی در ورزشگاه خانگی به نفع تیم‌های تهرانی شد که در رقابت های لیگ برتر بازی می کنند چون فصل آینده ورزشگاه تختی نیز علاوه بر ورزشگاه آزادی می تواند ورزشگاه خانگی این تیم ها در مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس باشد. در حال حاضر ایراد ورزشگاه تختی اسکوربرد آن است که این مشکل نیز بزودی برطرف خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن و پرسپولیس از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر تیم راه آهن به پایان رسید.