بزرگترین مرکز تماس ( contact center ) در کشور براساس تفاهمنامه شرکت مخابرات ایران با شرکت خدمات اول TCT مرداد 92 راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT، با اشاره به تفاهم نامه امضاء شده میان این شرکت با شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: طی این تفاهم نامه مقرر شده بزرگترین contact center کشور با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش به مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات ایران در 2 استان و با 4300 نفر نیروی پاسخگو راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه در راه اندازی این contact center از نظرات گروه مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران استفاده می شود افزود: اولین ساختمان در استان تهران و با بهره گیری از آخرین متد پاسخگویی دنیا در حال آماده سازی است و با استفاده از یکی از بهترین برندهای نرم افزار مرکز تماس در دنیا، خدمات قابل توجه ارزش افزوده به تماس گیرندگان با این مرکز تماس ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با تاکید براینکه این مرکز به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات رسمی به تماس گیرندگان خدمت رسانی می‌کند تصریح کرد: مهمترین هدف از راه اندازی contact center ارائه خدمات تلفنی فروش و پس از فروش به مشتریان شرکت مخابرات ایران است و زمان افتتاح و بهره برداری از این مرکز نیز مرداد 92 خواهد بود.

قدیرکاشانی با اشاره به اجرای طرح کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی در حوزه تلفن همراه نیز خاطرنشان کرد: در این راستا مشترکان موبایل می توانند به 9 مرکز مشترکین تلفن ثابت که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR درج شده است؛ مراجعه کرده تا در وقت و هزینه آنها صرفه جویی قابل توجهی شود.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام در سه فاز قابل انجام است افزود: در حال حاضر در فاز اول، دارندگان مکاتبات قضایی با مراجعه به 9 شعبه برگزیده مشترکین و پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال می توانند ضمن تحویل مکاتبات، رسید انجام خدمت دریافت کرده و با استفاده از شماره نامه دریافتی حداکثر پس از 72 ساعت در جریان روند مکاتبه تحویلی و پاسخ آن قرار گیرند.

قدیر کاشانی در عین حال از ارائه خدمات جامع به مشترکین موبایل در مراکز تلفن ثابت خبر داد و گفت: مشترکان مخابرات استانهای تهران و البرز، از ابتدای اردیبهشت 92 می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در شعب امور مشترکین مخابرات استان تهران دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با بیان اینکه تاکنون خدمات تلفن همراه از طریق مراجعه مشترک به ادارات مشترکین تلفن همراه، دفاتر بخش خصوصی و مراکز تلفن ثابت انجام می شده، از تجمیع و ارائه تمامی این خدمات در شعب امور مشترکین مخابرات استان تهران خبر داد و هدف از اجرای این طرح را مشتری مداری و سهولت در روند خدمت رسانی به مشترکان تلفن همراه خواند؛ به نحوی که مشترک با مراجعه به هر یک از 152 مرکز مشترکین که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR  موجود است؛ تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی گفت: شرکت خدمات اول TCT در 16 شعبه مشترکین منتخب استانهای تهران و البرز در ایام از ساعت 9 صبح تا 15 به ارائه خدمت خواهد پرداخت .

قدیرکاشانی افتتاح اولین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای شرکت مخابرات ایران، آغاز فروش کالاهای دیجیتال ( گوشی موبایل، تبلت، لب تاپ، سیم کارت و کارت شارژ )، برنامه ریزی و اقدامات لازم برای تجمیع شعب noc در یک ساختمان به منظور پاسخگویی تخصصی و فروش اینترنت پرسرعت مخابرات ADSL از طریق سایت WWW.TCT2020.IR را از جمله مهم ترین اقدامات این شرکت در سال 91 عنوان کرد.