ورامین - خبرگزاری مهر: مدیر سایت تک تیرانداز ورامین اظهار داشت: جشن چهارشنبه آخر سال معروف به چهارشنبه سوری به صورت خانوادگی در باشگاه تک تیرانداز ورامین برگزار خواهد شد.

محسن بوربور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این جشن به مدت دو سال است که در این باشگاه برگزار می شود، جشن خانوادگی چهارشنبه سوری به دلیل اینکه جوانان و نوجوانان با مشکل برخورد نکنند، برگزار می شود که زمین مقابل باشگاه تک تیرانداز ورامین را برای این جشن اختصاص داده ایم.

وی بیان داشت: برنامه چهارشنبه سوری این باشگاه فقط خانوادگی است و افراد مجرد اجازه ورود به این مراسم را ندارند؛ در این جشن داخل چند قسمت از زمین مقابل باشگاه آتشهای کوچکی درست می کنیم که خانواده ها این مراسم را با سنتهای قدیمی و تحریف نشده برگزار کنند.

مدیر سایت تک تیرانداز ورامین ادامه داد: در سالن تیراندازی برای شهروندان امکانات پذیرایی را در نظر گرفته ایم که به صورت رایگان بین مراجع کنندگان توزیع می شود و برای صرف شام عده ای که مایلند خودشان غذا تهیه می کنند و عده ای که مایلند نیز باشگاه غذای آماده برای آنها سفارش می دهد که مبلغ آن را دریافت خواهد کرد.

ورود در این جشن برای عموم آزاد است

وی تصریح کرد: ورود در این جشن برای عموم خانواده ها آزاد است و این سومین سالی است که چنین مراسمی را برگزار می کنیم؛ استقبال خوبی در سالهای گذشته از این جشن شده است و حتی عده ای تماس می گیرند و جویای برنامه امسال باشگاه می شوند.

بوربور اضافه کرد: یک خانواده گفته بودند که می خواهند بین شرکت کنندگان در این جشن آش توزیع کند که از این موضوع استقبال کردیم و مقداری از وسایل آن را با هماهنگی باشگاه متقبل می شویم.

وی اظهار داشت: تیراندازی در این جشن بزرگ برای عموم آزاد است و هر کس به هر میزان که بخواهد می تواند فشنگ خریداری و تیراندازی کند، این مراسم ورودی ندارد و فقط هرکس هزینه شام و فشنگ خود را پرداخت می کند و مابقی امکانات به صورت رایگان است.

مدیر سایت تک تیرانداز ورامین در خصوص هدف از برگزاری این جشن گفت: هدف از برپایی جشن چهارشنبه سوری این است که جمع بزرگی را تشکیل دهیم و جشن را در یک مکان مشخص و به صورت خانوادگی برپا کنیم تا در کوچه و خیابانهای شهر مزاحمتی برای سایر شهروندان پیش نیاید.

وی افزود: هدف دیگری که از برگزاری این جشن داریم این است که باشگاه تک تیرانداز ورامین را به مردم این شهرستان بشناسانیم و همچنین ایمنی را در شب چهارشنبه سوری برقرار کنیم.

بوربور یادآور شد: در این مکان کسی اجازه استفاده از مواد محترقه خطرناک را ندارد و بر روی این موارد کنترل خوبی خواهیم داشت و برای خانواده ها لوازم بازی و تفریح در این مکان فراهم شده که می توانند از آنها به صورت رایگان استفاده کنند.

آغاز جشن چهارشنبه سوری از ساعت 17 سه شنبه 22 اسفند

وی ادامه داد: جشن چهارشنبه سوری از ساعت 17 سه شنبه 22 اسفند در باشگاه تک تیرانداز ورامین برگزار می شود که تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

مدیر سایت تک تیرانداز ورامین در خصوص برنامه های این باشگاه در ایام نوروز گفت: برای نوروز 92 باشگاه تک تیرا نداز ورامین پذیرای علاقه مندان است و بری روز 13 بدر نیز برنامه های متنوعیرا در نظر گرفته ایم و به تازگی پیست اسکیت را در این باشگاه راه اندازی کرده ایم که پذیرای علاقه مندان به این رشته خواهد بود.

گفتنی است، باشگاه تگ تیرانداز ورامین  در کیلومتر 12 جاده چرمشهر واقع شده است.