اراک - خبرگزاری مهر: مهر-دبیر کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: کشتار وحشیانه شیعیان به ویژه شیعیان مظلوم پاکستان توطئه ای از پیش طراحی شده دشمنان اسلام است.

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این جنایات وحشیانه بی تردید توطئه ای از پیش طراحی شده توسط دشمنان اسلام به منظر تفرقه افکنی بین مسلمانان است.

وی افزود: سکوت مجامع بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر این توطئه آشکار نشان دهنده این واقعیت است که امروز حقوق بشر تبدیل به ابزار سیاسی قدرت های بزرگ به ویژه آمریکا شده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی در ادامه خاطر نشان کرد: گروه های انحرافی و سپاه صحابه باید بدانند اقداماتی را که در این راستا انجام می دهند در راستای اهداف وهابت و القاعده و همچنین سیاسیت های غرب است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و پلیس پاکستان باید به دنبال عاملان این جنایت باشند و بعد از شناسایی و دستگیری آنها را به اشد مجازات برسانند.

آصفری ادامه داد: مسلمانان نیز باید در این مورد حساس آگاه و هوشیار بوده و با حفظ وحدت و اتحاد خود این توطئه شوم دشمنان را بار دیگر خنثی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: تلاش دشمنان ایجاد اختلاق و درگیری بین مذاهب است و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ کوششی دریغ نمی گنند.