سرمربی تیم فوتبال العین امارات با بیان این که تیمش در دیدار روز چهارشنبه برایر استقلال کار سختی پیش روی دارد، گفت: تساوی خارج از خانه برای ما چندان بد نیست ولی برای برد به میدان می‌رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، "اورالیو کوزمین" ظهر امروز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: از قدرت تیم استقلال کاملا با خبر هستیم. آنها تماشاچی خوبی دارند که قدرت خاصی به تیم خود می‌دهند. بازی سختی برابر استقلال داریم ولی می‌خواهیم فوتبال خوبی انجام دهیم. تیم ما تجربه بالایی در لیگ قهرمانان دارد و امیدورام هر دو تیم بتوانند نمایش خوبی را در دیدار روز چهارشنبه به نمایش بگذارند.

وی افزود: هر بازی انگیزه‌های خاص خود را دارد و ما این بار در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم که با دیدارهای داخلی متفاوت است. بعد از آخرین بازی که در لیگ داخلی داشتیم فرصت زیادی برای ریکاوری وجود نداشت ولی طوری تمرین کردیم که با آمادگی کامل برابر استقلال قرار گیریم. البته در این بازی دو بازیکن خود به نامهای علی فقیری و خلال سعید را به همراه نداریم.

سرمربی تیم العین در پاسخ به این پرسش که هدف‌گذاری شما در این دیدار کسب یک امتیاز است، تصریح کرد: جواب این سوال بستگی به شرایط مسابقه و نحوه عملکرد تیم ما دارد. در لیگ قهرمانان که چهار تیم در یک گروه حضور دارند کسب تساوی در این بازی خارج از خانه نتیجه بدی نیست ولی ما برای کسب برد به میدان می‌رویم. با این حال نتیجه دست خداست و فعلا نمی توان آن را پیش بینی کرد.

این مربی در خصوص شانس صعود تیم‌ها اظهار داشت: همه تیم‌ها از شانس صعود برابر برخوردار هستند. ضمن این که باید عنوان کنم جدال خط حمله ما و دفاع استقلال در جریان بازی مشخص می‌کند که کدام یک بهتر هستند.

الکس براسک بازیکن تیم العین نیز در این نشست خبری گفت: مسلما بازی سختی در انتظار ما است و انتظار داریم همه ورزشگاه از تیم استقلال حمایت کنند که این کار ما را دشوارتر می‌کند. البته مشتاق هستیم که در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. بازی‌های لیگ قهرمانان را با یک برد پرگل شروع کردیم و به دنبال این هستیم روند خودمان را ادامه بدهیم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.