دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به اینکه میز انتخابات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به منظور تاثیرگذاری در فضای انتخابات تشکیل شده است ، از حضور محسن رضایی در این میز خبر داد.

محمد رضایتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تشکیل میز انتخابات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل از یکماه پیش تا کنون گفت: این میز فردا چهارشنبه با حضور محسن رضایی تشکیل جلسه خواهد داد.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به اینکه میز انتخابات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به منظور تاثیرگزاری در فضای انتخابات تشکیل شده است، گفت: سلسله جلسات این میز تا کنون با مصطفی کواکبیان، محمد دهقان، صادق محصولی، حسن روحانی، مجتبی ثمره هاشمی، کامران باقری لنکرانی، علیرضا زاکانی و مصطفی پورمحمدی برگزار شده است.

محمد رضایتی با بیان اینکه در نظر داریم که در این سلسله جلسات از چهره های مطرح در زمینه انتخابات یا نمایندگانی از گروه و جریانات حاضر در عرصه سیاسی کشور دعوت و نظرات آنها را درباره مسائل سیاسی کشور رصد کنیم، اظهار داشت: در این جلسات همچنین نظرات تشکل های دانشجویی نیز ارائه خواهد شد.