تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان در آخرین دقیقه بازی حساس خود برابر پوهانگ کره‌جنوبی از شکست خانگی گریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای گروه G لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز چهارشنبه با برگزاری دو بازی پی گرفته شد که در مهمترین دیدار تیم‌های پوهانگ استیلرز کره جنوبی و بنیادکار ازبکستان به تساوی 2 - 2 رضایت دادند. در این بازی که در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه جار شهر تاشکند برگزار شد تیم بنیادکار در دقیقه 94 از یک شکست خانگی فرار کرد.

نیمه اول این بازی با گل دقیقه 15 الکساندر فیشچر به سود بنیادکار به پایان رسید. با شروع نیمه دوم پوهانگ حملات زیادی را روی دروازه تیم میزبان تدارک دید و دو بار در دقایق 60 و 67 توسط لی‌جو میونگ و لی‌هو گوانگ به گل رسید تا بنیادکار را کاملا غافلگیر کند. بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که درست در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده کامولیدین مورزوئف کار را به تساوی کشاند تا ازبک‌ها با خوش‌شانسی از یک شکست خانگی رهایی یابند.

در دیگر دیدار این گروه تیم بیجینگ گوانگ چین موفق شد تیم سانفریس هیروشیما را با حساب 2 بر یک پشت سر بگذارد. لانگ ژنگ و پیائو چنگ به ترتیب در دقایق 21 و 79 برای بیجینگ گلزنی کردند. تنها گل حریف را ایشی هارا در دقیقه 75 به ثمر رساند. با این نتایج تیم با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم بیجینگ در صدر جدول رده بندی گروه G قرار گرفت.

جدول رده بندی گروه G:

1- بنیادکار ازبکستان با 4 امتیاز(تفاضل گل 2+)، 2- بیجینگ گوان چین با 4  امتیاز(تفاضل گل 1+)، 3- پوهانگ استیلرز کره جنوبی با 2 امتیاز، 4- سانفریس هیروشیما ژاپن بدون امتیاز