گارد راس باتجربه تیم بسکتبال مهرام با اشاره به حواشی که در دو دیدار ابتدایی این تیم برابر پتروشیمی بندرامام به وجود آمد، گفت: امروز توان خود را در زمین مسابقه نشان دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کامرانی در پایان دیدار عصر امروز چهارشنبه تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر‌امام که در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و با برتری 106 بر 89 تیم مهرام خاتمه یافت در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که توانستیم در این دیدار برنده شویم. ما بسکتبال بازی کردیم و توانایی خودمان را در زمین نشان دادیم. آنها در دیدار رفت کار قشنگی با ما نکردند. پرتاب ترقه باعث شده بود که از ناحیه چشم و پا آسیب ببینم ولی مسئولان باشگاه این کار را گردن تماشاچیان انداختند. حتی در بیمارستان هم پنج ساعت منتظر پزشک مانده بودم.

این بازیکن افزود: ما نشان دادیم که می توان با بسکتبال بازی کردن توان خود را بروز داد. البته هنوز کارمان تمام نشده و فردا هم باید یک بازی سرنوشت ساز را برگزار کنیم. خوشبختانه تماشاچیان ما امروز تنها به تشویق تیم خودمان پرداختند و اصلا به دنبال مسایل حاشیه‌ای نبودند.

کامرانی همچنین گفت: در بازی استقلال برابر تراکتورسازی ترقه پرتاب کردند و به کسی آسیبی هم نرسید و تنها به خاطر توهین‌های هواداران این تیم را بلافاصله محروم کردند ولی در ماهشهر جلوی رییس کمیته انضباطی و ناظر مسابقه نارنجک را پرتاب کردند که به من اصابت کرده بود ولی برخورد آنچنانی با آنها صورت نگرفت.