"اولاریو کوزمین" از استقلال به عنوان تیمی یاد کرد که حتی قادر است فاتح رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری شود و گفت: در بازی برگشت شکست در تهران را جبران می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در گروه D رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با دو گل مقابل العین امارات به برتری رسید و به صدر جدول صعود کرد.

سرمربی رومانیایی تیم فوتبال العین در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: به استقلال به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم. آنها در این بازی خیلی خوب کار کردند و در نهایت هم بازی را بردند. اگرچه هضم این باخت برای ما دشوار است.

"اولاریو کوزمین" در ادامه اظهار داشت: امروز روز ما نبود چون خوب بازی کردیم اما به هیچ وجه نتوانستیم از فرصت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم. در عوض استقلال با اولین فرصت خود به گل رسید و زمانی که ما می‎خواستیم گل خورده را جبران کنیم آنها گل دوم را هم به ثمر رساندند. 

وی افزود: استقلال تیم قدرتمندی است و من فکر می‌کنم حتی توان این را دارد که قهرمان آسیا شود. ما هم آمده بودیم تا این بازی را ببریم اما متاسفانه نتوانستیم اما به دنبال این هستیم تا در بازی برگشت انتقام این شکست را بگیریم.