بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از کسب نخستین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا به اظهار نظر در مورد دیدار عصر چهارشنبه این تیم برابر العین امارات پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام هافبک تیم استقلال شامگاه امروز چهارشنبه پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و العین امارات که با برتری 2 بر صفر آبی‌پوشان خاتمه یافت در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی را پیش روی داشتیم. در نیمه اول العین بسته بازی می‌کرد که این کار ما را سخت کرده بود ولی در نیمه دوم که حریف خسته شده بود به بازی سرعت دادیم و علاوه بر دو گلی که زدیم فرصت‌های دیگری را نیز هدر دادیم.

نکونام در خصوص این که شانس استقلال برای صعود چقدر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: هنوز اتفاقی رخ نداده و زود است در این باره صحبت کنیم.

امیرحسین صادقی مدافع استقلال نیز درباره این دیدار گفت: در نیمه اول انگار به پای ما وزنه بسته بودند. آنها دوندگی زیادی داشتند و ما را خسته کرده بودند ولی در وقت دوم شرایط را به سود خودمان تغییر دادیم.

وی با اشاره به درگیری خود با ناظر بازی توضیح داد: ناظر بازی به من گفته بود که چرا پیراهنی را پوشیده‌ام که روی آن یا زهرا(س) نوشته شده بود که وقتی می‌خواستم پیراهنم را عوض کنم دستم به سر وی خورد و عصبانی شد.

هاشم بیک زاده نیز در مورد این دیدار گفت: فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم با همدلی و تلاش مضاعف به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کنیم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده نیز این پیروزی را تکرار کنیم.