آرسن ونگر سرمربی آرسنال از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل بایرن مونیخ تمجید کرد و معتقد است آنها به صعود بسیار نزدیک بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ونگر در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: ما امشب به صعود به مرحله بعد خیلی نزدیک بودیم. شاید هم کمی خوش شانس بودیم اما در 20 دقیقه پایانی ژروینیو، کاسورلا و ژیرو فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند. روحیه و تلاش بازیکنان من فوق العاده بود. ما در دیدار رفت گل سوم را خیلی راحت دریافت کردیم، شاید اگر آن گل را نمی خوردیم شرایط اکنون متفاوت بود.

ونگر در ادامه افزود: جای تاسف است که ما باید با لیگ قهرمانان خداحافظی کنیم، عملکرد شاگردانم، خط دفاعی و بسته نگه داشتن دروازه در این بازی برای ما بسیار خوب بود. اکنون به بازی بعدی فکر می کنیم و امیدوارم فصل را به خوبی به پایان برسانیم. حذف از لیگ قهرمانان برای هر تیمی دردناک است اما ما مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا بازی کردیم. آرسنال امشب خیلی خوب بود اما نتیجه در دو بازی رفت و برگشت تعیین می شود.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان گفت: مطمئنم فصل بعد هم به لیگ قهرمانان صعود خواهیم کرد. من ترکیب بازیکنانی خوبی در آرسنال در اختیار دارم و مطمئنم از تجربه آنها می توانم استفاده کنم.

دیدار تیم های بایرن مونیخ و آرسنال چهارشنبه شب با پیروزی 2 بر صفر آرسنال در ورزشگاه آلیانس آره نا به پایان رسید اما دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت به تساوی 3 بر 3 رسیدند و بایرن به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعدی راه یافت.