یوپ هاینکس معتقد است تیمش در دیدار چهارشنبه شب مقابل آرسنال به هیچ عنوان فرم آمادگی همیشگی را نداشت اما از اینکه به مرحله بعدی صعود کرده خوشحال است.

هاینکس در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: باید به دید کاملا منتقدانه به این بازی نگاه کنیم. گل زود هنگام برای آرسنال دقیقا همان چیزب بود که آنها دنبالش بودند. ما شانس های گلزنی بهتری داشتیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. در نیمه اول نتوانستیم جنگندگی همیشه را در زمین داشته باشیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت های گل خوبی کسب کردیم. اما در مجموع در هیچ مقطع از این دیدار ما کنترل بازی را در اختیار نداشتیم. نباید فراموش کنیم هنوز هیچ جامی کسب نکرده ایم و باید به تلاش خود ادامه دهیم.

هاینکس در ادامه افزود: این بازی تلنگر خوبی بود که بدانیم هر در این مرحله لیگ قهرمانان هر جدال یک بازی رفت و یک بازی برگشت دارد. متاسفانه در بازی برگشت فرم هفته های اخیر را نداشتیم. روبن در این بازی بسیار خوب بود و از عملکرد او راضی هستم.

سرمربی بایرن در پایان در مورد اینکه ترجیح می دهد با چه تیمی در مرحله بعدی روبرو شود گفت: نظر خاصی در مورد حریف بعدی مان ندارم چون بازی مقابل بهترین تیم های اروپا همیشه سخت بوده است اما به هر حال ترجیح می دهم با دورتموند روبرو نشویم.

دیدار تیم های بایرن مونیخ و آرسنال چهارشنبه شب با پیروزی 2 بر صفر آرسنال در ورزشگاه آلیانس آره نا به پایان رسید اما دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت به تساوی 3 بر 3 رسیدند و بایرن به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعدی راه یافت.