بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی در این استان از 25 اسفند ماه آغاز و تا 17 فروردین ماه 92 ادامه خواهد داشت.

علی اصغر بدیعی مقدم در حاشیه مراسم رزمایش آمادگی اکیپ های ستاد تسهیلات نورورزی این استان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این رزمایش به منظور آمادگی دستگاههای اجرایی عضو ستاد تسهیلات نوروزی در راستای استقبال از مسافرین و زائرین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج ‌علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد .

وی افزود: در این رزمایش اکیپ های مختلفی از ادارات کل استان شامل، 25 دستگاه خودروی سبک و سنگین از ادارات راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، ‌دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، آتش نشانی، شرکت گاز و شهرداری بجنورد شرکت کردند.

بدیعی مقدم تصریح کرد: اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی تلاش خواهند کرد تا با ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، مسافرین و زائرین آستان قدس رضوی، زمینه آسایش و آرامش آنان را فراهم کنند تا آنان با خاطره ای ماندگار، از این استان عبور کنند.

وی یاد آور شد: این رزمایش نشان داد که اعضای این ستاد برای انجام وظیفه و رسالت خود در ایام نوروز 92 آمادگی کامل دارند.

به گفته بدیعی مقدم، فعالیت این ستاد از روز 25 اسفند ماه سالجاری آغاز و تا 17 فروردین ماه 92 ادامه خواهد داشت.

خراسان شمالی در مسیر جاده آسیایی قراردارد که سالانه میلیونها مسافر و زائر، از این استان به سمت مشهد مقدس و بالعکس عبور می کنند.