بوشهر - خبرگزاری مهر: در ادامه تغییر فرمانداران استان بوشهر، علیرضا خرمی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی که بعدازظهر شنبه با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان برگزار شد، علیرضا خرمی مدیرکل دخانیات استان‌های بوشهر و خوزستان به عنوان فرماندار جدید شهرستان دشتستان معارفه شد.

پیش از وی غلامحسین خسروی فرماندار دشتستان بود که چندی پیش به عنوان فرماندار بوشهر معارفه شده بود و همزمان سرپرستی فرمانداری دشتستان را نیز بر عهده داشت.

غلامحسین خسروی فرماندار پیشین دشتستان در این آئین اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی در سال‌های اخیر برای جذب اعتبارات در استان بوشهر صورت گرفت و موفق شدیم کارهای زیرساختی بسیاری را در سطح شهرستان دشتستان انجام دهیم که حاصل آن رضایت‌مندی شهروندان بوده است.

وی ادامه داد: در اجرای تعهدات اشتغال و بخش کشاورزی موفق شدیم رتبه اول استان بوشهر را کسب کنیم و در ساخت و راه‌اندازی بیمارستان جدید برازجان نیز تلاش‌های بسیاری صورت گرفت که در حال حاضر در دست تجهیز است.

خسروی با اشاره به سیل آذرماه شهرستان دشتستان، ادامه داد: برای مدیریت این سیل تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفت و موفق شدیم در کوتاه‌ترین زمیان ممکن آن را کنترل کنیم و رسیدگی خوبی به سیل‌زدگان صورت گرفت.

علیرضا خرمی فرماندار جدید دشتستان نیز در این نشست به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: اتحاد و انسجام بین مسئولان و مردم، بین مردم و مردم و بین مسئولان و مسئولان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید برای ساختن دشتستانی آباد دست به دست هم دهیم.

وی ادامه داد: برای موفقیت در کارها نیازمند تلاش و تحرک بیشتری هستیم که باید با یک عزم همگانی و با تلاش و همت مضاعف در این راه گام برداریم.

رئیس دادگستری دشتستان نیز در این آئین گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و بهره‌گیری از نظرات نخبگان و کارشناسان باید مد‌نظر مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و تلاش شبانه‌روزی و دسته‌جمعی برای رشد و توسعه شهرستان وظیفه همه مسئولان است.

عبدالکریم رستگار اضافه کرد: در چند سال اخیر برای ایجاد امنیت پایدار در دشتستان اقدامات خوبی انجام گرفته است و شاهد بهبود وضعیت امنیتی در شهرستان هستیم که امیدواریم با همکاری همه مسئولان و همراهی مردم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: امروز همه باید با وحدت، همدلی و حرکت در مسیر ولایت فقیه در راستای بهبود خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.

از نکات قابل توجه این آئین می‌توان به غیبت حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان و حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.