کرمانشاه – خبرگزاری مهر: مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری استان کرمانشاه از تجهیز بوستان های استان به کانکس برای اسکان مسافرین خبرداد و گفت: چادر مشکلات زیادی را برای مسافرین داشت لذا امسال به جای چادر از کانکس برای اسکان مسافرین استفاده می شود.

فرامرز رحمتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سازمان پارک ها نیز چون سایر سازمان های خدمات رسان در ایام پیش نوروز خدمات خود را در چندین آیتم انجام خواهد داد.

وی افزود: یکی از مباحث گل آرایی است که شهرداری کرمانشاه انجام داده و سازمان پارک ها نیز به طبع برنامه ریزی هایی برای این مورد انجام و اقدام به گلکاری در سطح پارک های استان کرده است.

رحمتی زاده ادامه داد: هم چنین از دیگر اقداماتی که سازمان پارک ها اخیرا انجام داده می توان به بحث درختکاری اشاره کرد که همزمان با هفته درختکاری در استان اتفاق افتاد.

رئیس سازمان پارک های استان کرمانشاه گفت: امسال بهترین و زیباترین اقدام این سازمان کشت نهال میوه به صورت رایگان در منازل مسکونی بود و این قضیه کاملا اطلاع رسانی شد و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

وی از رنگ آمیزی مبلمان شهری در سطح پارک ها به عنوان اولویت کاری شهرداری یاد کرد و گفت: این امر هم اکنون در حال انجام بوده و انشاالله در نوروز 92 شاهد مبلمان هایی با رنگ آمیزی جدید خواهیم بود.

رحمتی زاده از بازسازی و بازپیرایی پارک ها خبرداد و گفت: هم اکنون پارک ها و فضاهای سبز در استان کرمانشاه در حال بازسازی و باز پیرایی برای نوروز 92 هستند  و این اقدام یکی از سخت ترین اقدامات سازمان پارک ها و شهرداری است که در حال انجام است.

وی به بحث اسکان مسافرین نوروزی در بوستان های کرمانشاه خبرداد و گفت: پارک شرقی یکی از مکان ها و بوستان هایی است که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان پارک های استان کرمانشاه از نصب کانکس به جای چادر جهت اسکان مسافران نوروزی در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: هر ساله مسافران در چادر اسکان داشتند که مشکلات زیادی را برای آنان ایجاد می کردکه از جمله این مشکلات می توان به بارندگی و دزدی از چادرها اشاره کرد.

وی افزود: خوشبختانه امسال با نصب این کانکس ها مشکلات به حداقل رسیده و مسافران به راحتی اسکان می یابند.

رحمتی زاده ادامه داد: کانکس مزیت های زیادی نسبت به چادر داشته و مسافران به راحتی می توانند آن را مدیریت کنند و کار قشنگی است.

وی از تجهیز بوستان ها و محل اسکان مسافرین خبرداد و گفت: علاوه بر کانکس تدابیر دیگری نیز اندیشیده شده و اکیپ های خاص پلیس و امدادی با همکاری دستگاه های مربوطه در سطح بوستان ها امنیت و رفاه مسافرین را فراهم می کنند.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات می توان به بحث سرویس های بهداشتی در سطح بوستان ها و محل اسکان مسافرین اشاره کرد که  در حال اجام است و سرویس های بهداشتی در سطح شهر و خصوصا بوستان ها با برنامه ای خاص تجهیز و آماده خواهند شد.

رحمتی زاده تصریح کرد: هم چنین در بوستان و نزدیک به فضای کانکس ها سرویس های بهداشتی و هم چنین ظرفشویی برای رفاه حال مسافرین تعبیه شده است.

رئیس سازمان پارک های استان کرمانشاه در پایان از وجود سفره های نوروزی در برخی بوستان ها و میادین خبرداد و گفت: امسال نیز چون سنوات گذشته سفره های زیبا در فضاهای سبز، بوستان و میادین تدارک دیده شده که امیدواریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.
 

برچسب‌ها