اعضای تیم ملی کاراته در اردوی آماده سازی رشت عصر یکشنبه در پیکار با تيم منتخب رشت صاحب یک پيروزی و يک شکست شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم کادر فنی تیم ملی عصر یکشنبه دو ديدار دوستانه بین تیم منتخب گیلان و اردونشینان کاراته برگزار شد که ماحصل آن یک پيروزی و يک شکست برای هر تيم بود. در مبارزه اول تيم گیلان الف به برتری 2 بر يک دست يافت و چهار مبارزه هم به تساوی رسيد. در اين دیدار بهرام پور، درفشی پور، سمندرو فداکار از تیم ملی به ترتیب مقابل شافعی، اجدادی، رهنما و مژدهی به تساوی رسیدند. وحيد حسنی پور با برتری مقابل دانیال زحمت کش تنها کاراته کای پيروز تیم ملی بود. عباسی و پورمحمد از تیم گیلان مقابل بهمن عسگری و میلاد ياری از تیم ملی صاحب پيروزی شدند.

اما در پیکار دوم این تیم ملی بود که 5 بر2 پيروز شد و یک مبارزه به تساوی رسید. مجید حسن نیا و سینا میرزایی به تساوی 7 بر7 رسیدند. مژدهی و اجدادای هم گیلانی های پيروز مقابل شفاهی و وحید حسنی پور بودند. حامد زیگساری، سعید حسنی پور، مهدی سلطانی، پیمان سلطانیان و هادی صفی هم از جمع اردونشینان کاراته به ترتیب گیلان پور، بدیعی، حيدريان ، رهنما و شافعی را شکست دادند.

اردوی تیم ملی کاراته صبح امروز دوشنبه به پایان می رسد و ملی پوشان باید روز چهارم فروردین خود را در رشت به کادر فنی معرفی کنند. تیم ملی کاراته آماده حضور در بازیهای کشورهای اسلامی می‌شود.