رئیس جمهوری آمریکا امروز در حالی برای دیدار با مقامات رژیم اشغالگر قدس و اعلام حمایت همه جانبه کشورش از صهیونیستها به فلسطین اشغالی می رود که موجی از خشم و انزجار از این سفر، مردم فلسطین را فرا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه روسیاالیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی بیش از 30 دانش آموز فلسطینی را در الخلیل واقع در کرانه باختری بازداشت کردند.

خبر دیگر اینکه سفر امروز باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به سرزمینهای اشغالی 1948 موجی از خشم و انزجار در میان مردم فلسطین به وجود آورده است.

قشرهای مختلف ملت فلسطین چه در مناطق فلسطینی و چه خارج از آن، به شیوه های مختلف نارضایتی و خشم خود را از سفر رئیس جمهوری آمریکا به مناطق اشغالی که با حمایتهای مالی و سیاسی گسترده کاخ سفید از دولت صهیونیستها همراه شده است، ابراز می کنند.

فلسطینی ها با نصب پلاکاردهایی در خیابانهای رام الله نشان داده اند که هرگز با سفر اوباما به سرزمین غصب شده خود موافق نیستند و آن را در راستای حمایتهای گسترده تر آمریکا از اشغالگران قدس و سرزمینشان می دانند.

به گزارش روسیاالیوم، از نظر مردم فلسطین، سفر اوباما که طی آن از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی بازدید خواهد کرد، دلیل دیگری بر سیاست جانبدارانه آمریکا از رژیم اسرائیل در مقابل فلسطینی هاست، این امر سبب شده است تا فعالان فلسطینی، پرچمهای سیاه را به نشانه مخالفت با این سفر بر بام منازل خود به اهتزاز درآورند.