مشهد - خبرگزاری مهر: شهردار مشهدگفت: در ایجاد المانهای نوروزی بعد مذهبی مورد توجه مسئولان شهری بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پژمان عصر چهارشنبه در بازدید از المان های نوروزی شهر مشهد اظهار کرد: بعد مذهبی شهر مشهد مورد توجه مسئولان شهری قرار دارد.

وی بیان کرد: سطح کیفی المان‌های نوروزی هر سال افزایش می یابد و شهرداری سعی کرده تا با بهره‌گیری از هنرمندان مختلف چهره شهر را در اولین روزهای سال زیبا کند.

پژمان تاکید کرد: بعد مذهبی شهر مورد توجه شهرداری بوده است و این موضوع در المان‌های نوروزی نمود بیشتری پیدا کرده است.

در این مراسم بازدید فرماندار مشهد اظهار کرد: نصب المان‌های نوروزی در چند سال گذشته  از اقدامات مناسب در راستای استقبال از بهار بوده است.

حسن موحدیان بیان کرد: زندگی شهری باعث ایجاد خستگی‌های روحی شهروندان می‌شود و المان‌ها با ایجاد فضای نشاط انگیز از خستگی شهروندان می کاهد.

موحدیان تاکید کرد: لازمه زندگی شهری نشاط اجتماعی است و مسئولان شهری با اقداماتی از این قبیل می توانند شور و نشاط اجتمعی در شهر ایجاد کنند.

وی یادآور شد: المان‌های نوروزی با افزایش نشاط اجتماعی در مشهد باعث ایجاد فضای امید بخش در بین شهروندان شده است.

استاندار خراسان رضوی نیز در این بازدید اظهار کرد: المان‌های نوروزی تصویر زیبایی از مشهد در هنگام نوروز را ایجادکرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد با اقدامات خود نشان داده از آمادگی مناسبی برای ارائه خدمات‌ در نوروز برخوردار است افزود: نصب المانها خوشبختانه در میان شهروندان بازتاب خوبی داشته است و در جامعه نشاط اجتماعی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: اجرای گل کاری ها به  شهر چهره بهاری داده والمانها نیز که هنر در آنها به نمایش در آمده افزایش نشاط شهروندان را در پی داشته است.