بندرعباس - خبرگزاری مهر: با توجه به ميزبانی جزيره خارگ از كاروان‌های راهيان نور جلسه مشورتی و هماهنگی نهايی با حضور مسئول نمايندگی ولی فقيه در منطقه و همچنين مسئول حفاظت اطلاعات منطقه در اين جزيره برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم ندسا و حجت الاسلام و المسلمين محمدی مسئول نمايندگی ولی فقيه در منطقه و همچنين مسئول حفاظت اطلاعات منطقه در صدر هيئتی از مديران واحدهای مختلف برای احراز هماهنگی‌های نهايی در برگزاری هر چه شايسته برنامه راهيان نور خليج فارس وارد جزيره خارگ شدند.

اين هيئت در بدو ورود به جزيره از سوی بخشدار خارگ و جمعی از مسئولان محلی مورد استقبال قرار گرفتند و بلافاصله در محل برپايی نمايشگاه بزرگ فرهنگی واقع در بيمارستان دوران دفاع مقدس حضور يافته و از روند اقدامات تدارك ديده شده برای كاروان های راهيان نور از نزديك مطلع شدند.

جلسه مشورتی و هماهنگی نهايی بخش ديگری از برنامه سفر اين هيئت بود كه سردار رزمجو فرمانده منطقه در آغاز اين جلسه، ضمن تشكر از دست اندر كاران برنامه راهيان و با اعلام آمادگی نيروی دريايی سپاه در استان‌های ساحلی جنوب كشور برای ميزبانی از كاروان‌های راهيان نور خليج فارس، گفت: جزيره خارگ در طول هشت سال دفاع مقدس يكی ازمناطق سرنوشت ساز بود كه بارها توسط رژيم بعث عراق بمباران شد و مقاومت و از خود گذشتگی مردم و مسئولين و نيروهای مسلح و كاركنان شركت نفت نگذاشت حتی يك روز صادرات نفت قطع گردد و به فعاليت روزمره خود جهت صادرات نفت ادامه می‌داد.

وی افزود: جزيره خارگ سمبل ايثار ومقاومت نام گرفته است.

سردار رزمجو در بخش ديگری از سخنان خود اظهار كرد: اين سومين سالی است كه استان بوشهر بويژه جزيره خارگ در قلمرو راهيان نور قرار گرفته و هر سال ميزبان چندين هزار نفر از جمله اساتيد دانشگاه و دانشجويان و طلاب واقشار مختلف مردم بوده است.

وی افزود: شايسته است كه به اين عزيزان بيش از گذشته به نحو احسن خدمت‌رسانی صورت گيرد.