ساري - خبرگزاري مهر: عضو ستاد تسهيلات سفر مازندران گفت: قريب به شش هزار رزور نوروز امسال در ويلاهاي استيجاري مازندران انجام شد.

هوشنگ مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیشترین اماکن خصوصی و استیجاری در غرب استان در شهرهای نوشهر،چالوس و رامسر رزرو شد و ساری نیز از جمله شهرهایی است که در حال حاضر مورد توجه گردشگران قرار دارد.

وی گفت: تنوع ویلاهای استیجاری به لحاظ شرایط مکانی و امکانات موجود در آن  باعث شده که همچنان ویلاهای استیجاری و خصوصی استان در راس توجه گردشگران ورودی به مازندران باشد.

وی از آموزش کارکنان شاغل در مراکز رزرواسیون استان در سال گذشته خبر داد و گفت:به زودی تمامی این افراد به راهنمایان حرفه ای  ظرفیت های گردشگری در مازندران تبدیل می شوند

مرادي بيان داشت: در  سراسر مازندران، 80 هزار واحد اماکن خصوصی و استیجاری در  مازندران وجود دارد که تا پایان اول فروردین ماه قریب به 6 هزار رزرو در کیوسکهای اطلاع رسانی ثبت شد.

وی گفت: در حال حاضر  71 کیوسک اطلاع رسانی و مراکز رزرواسیون  ویلاهای استیجاری در سراسر استان برای رزرو  اماکن خصوصی و استیجاری و دیگر اماکن اقامتی استان در خدمت گردشگران قرار دارد.

مرادي از ایجاد اشتغال مستقیم 165 نفر در مراکز رزرواسیون استان خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به نیاز استان 615 نفر در سراسر مازندران برای اطلاع رسانی و  رزرو اماکن خصوصی و استیجاری فعال هستند.

ستاد تسهيلات سفر مازندران در اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مستقر است.