اراک - خبرگزاری مهر: دبیرستاد تسهیلات سفرهای استان مرکزی با تاکید بر اینکه خدمات رسانی به مسافران نوروزی به نحو مطلوب در حال انجام است گفت: مشکل خاصی در جریان ارائه خدمات به مسافران نوروزی وجود نداشته و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه پیدا کند.

مجتبی رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهرضمن تقدیر از دستگاههای خدمات رسان نوروزی افزود: ارائه خدمات بهداشتی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و همچنین خدمات اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌ و هلال‌احمر و شهرداری‌ درشهرستان محلات ودلیجان روند مثبتی دارد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به اعلام بارش باران و برف، شرایط نامساعد جوی، سفرهای نوروزی کوتاه مدت رونق بیشتری خواهد داشت خاطرنشان کرد: امسال میراث فرهنگی استان مرکزی در راستای معرفی جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی استان مرکزی به مسافران نوروزی حدود 600 هزار بروشور برای توزیع میان گردشگران چاپ کرده است.

رضوانی از خدمات دهی موزه ها و غار نخجیر خبر داد و اظهار داشت: غار زیبای نخجیر درحدفاصل دلیجان نراق از ساعت 8 صبح تا 18 عصر آماده پذیرایی از علاقه مندان طبیعت است ،در کنار غار سوئیت های اقامتی رستوران و فست فود نیز ایجاد شده و محیطی زیبا و دلپذیر ایجاد شده و آماده بازدید گردشگران است.

وی از مهمترین برنامه های درحال اجرای استان مرکزی ویژه تعطیلات نوروزی را برگزاری جشنواری صدای بهار، برپایی هفت بازاچه صنایع دستی در شهرهای مختلف استان و تبلیغات و اطلاع رسانی دانست.