عضو تیم ملی کاراته گفت: 91 بهترین سال زندگی من بود و توانستم پس از تحمل سالها رنج و سختی به مدال طلای جهانی دست پیدا کرده و با خوشحال کردن پدر و مادرم رویایی کودکی خود را محقق کنم.

امیرمهدیزاده با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: از دوران کودکی خیلی دوست داشتم با دست زدن به کاری بزرگ موجب خوشحالی پدر و مادرم شوم و این مهم در سال 91 به واقعیت رسید و من با کسب طلای مسابقات کاراته قهرمانی جهان به آرزوی خود دست يافتم.

وی ادامه داد: ایستادن روی سکوی قهرمانی جهان به سادگی ممکن نشد و من سالها سختی و به نوعی رياضت کشیدم تا سرانجام با ياری خداوند متعال ، کمک استاد خوبم دباغیان و کادر فنی تیم ملی در رقابتهای جهانی پاریس توانستم مزد زحمات و مشقات چند ساله خود را دريافت کنم و بعد از عموزاده دومین شاگرد استاد باشم که طلای جهان را کسب کرده ام.

این عضو تیم ملی در خصوص زمان بازگشت به اردوی تیم ملی گفت: قصد داشتم از امروز که تمرینات تیم ملی در رشت آغاز می شود به اردوی تیم ملی ملحق شوم ولی پزشکم اجازه تمرین کاراته را به من نداد و همچنان کارهای فیزیوتراپی را تجویز کرد و چون محل فیزیزتراپی در قم است نمی توانم به رشت بروم ولی از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که به من فرصت دادن تا مشکل آسیب دیدگی خود را رفع کرده و سپس به اردو ملحق شوم.

مهدیزاده در پایان گفت: با این شرایط فکر می کنم به بازیهای کشورهای اسلامی نخواهم رسید و باید برای مسابقات قهرمانی آسیا ، شهریورماه در امارات آماده شوم. من با طلای جهان انگیزه زیادی پیدا کردم تا بازهم برای کشورم افتخار کسب کنم و تلاش خواهم کرد در چند سال اخیر به این مهم دست پیدا کنم.

کاراته ایران پیش از سال 91 و با گذشت 20 دوره از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان تنها سه مدال طلا توسط مهدی عموزاده (1996 سان سیتی) ، جاسم ویشگاهی و حسین روحانی(2006 فنلاند) کسب کرده و امیرمهدیزاده سال گذشته در 21 دوره این مسابقات در پاریس موفق شد چهارمین طلا را از آن خود کند.