برج میلاد تهران سال 1392 را با استقبال گسترده بازدیدکنندگان از جشنواره نوروزی این مجموعه آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در طول روزهای یکم و دوم فرودین ماه سال 1392 نزدیک به 60 هزار نفر از برج میلاد و برنامه های ویژه نوروزی این مجموعه بازدید کرده اند.

سال گذشته نیز برج میلاد تهران برنامه های ویژه ای را برای نوروز در نظر گرفته بود که نزدیک به 200 هزار نفر بازدیدکننده را برای بازدید از برنامه های این برج جذب کرد. امسال مسوولان برج میلاد تهران با وجه به تجربیات سال گذشته برنامه هایی جذاب تر تدارک دیده اند تا پاسخگوی استقبال پرشور گردشگران از برنامه های بلندترین سازه شهری ایران باشند.

براساس آمار اعلام شده در دو روز ابتدایی سال 50 هزار و 772 نفر از برج میلاد تهران بازدید کرده اند که پیش بینی می شود تا روز 13 فروردین ماه سال جاری این رقم به بیش از 250 هزار نفر برسد.

برنامه های جشنواره نوروزی برج میلاد تهران شامل برگزاری جشن های متنوع و شاد، نوروز بین اقوام مختلف، برنامه های ورزشی، نمایشگاه های فرهنگی، نمایشگاه خودروهای کلاسیک، گردشگ با کالاسکه اسبی و ... است.

70 درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان باغ موزه دفاع مقدس

همچنین گردشگران و تهران‌گردانی که قصد دارند از باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید کنند می‌توانند با ارائه "تهران کارت" که در ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری سراسر شهر تهران عرضه می‌شود از 70 درصد تخفیف برای بازدید از این مجموعه در طول تعطیلات نوروز بهره‌مند شوند.

مجموعه باغ موزه دفاع مقدس تهران از 20 اسفند ماه گذشته برنامه‌های نوروزی خود را با اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور آغاز کرده‌است و از ابتدای تعطیلات نوروز امسال هم با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی را در محوطه فضای باز مجموعه برای بازدید شهروندان و گردشگران با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و رفاهی آماده کرده‌اند.

باغ موزه دفاع مقدس تهران که در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو روبروی پارک طالقانی واقع شده‌است، در طول ایام نوروز به جز روزهای سی‌ام اسفند و یک فروردین در همه روزهای نوروز به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر به خدمات رسانی به شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی خواهد پرداخت.