جمال شورجه كارگردان شناخته شده اي كه تاكنون فيلمهاي متعددي با مضامين ملي و ديني در كارنامه سينمايي خود دارد، اخيرا فيلم سينمائي اش، " وعده ديدار " در اكران سينماها قرار گرفت.


وعده ديدار

جمال شورجه درگفت وگو با خبرنگارسينمايي "مهر"، گفت: تهيه كننده اين كار از فروش نسبي اين فيلم راضي است و گفته است فروش خوبي درتهران و شهرستانها داشته است . قراربود تابستان امسال يك ورسيون تلويزيوني از فيلم وعده ديدار به نمايش درآيد كه همان نام اوليه فيلم، يعني پرده عشق باشد.

شورجه دررابطه با به نمايش درآمدن پرده عشق درتلويزيون گفت: همانطوركه مي دانيد اين كار در14 قسمت و كلا 600 دقيقه است كه مجموعه كاملتري ازفيلم سينمائي آن را در بر مي گيرد.  زمان نمايش دقيق آن را نمي دانم. اخيرا هم مديران شبكه جلسه اي داشتند كه انتظارم اين بود در اين جلسه نسبت به نمايش اين سريال اقدام مي كنند كه فعلا اقدامي صورت نگرفته است و من از زمان نمايش آن بي اطلاعم .

كارگردان فيلم سينمائي وعده ديدار، دررابطه با استقبال مخاطبان از ورسيون تلويزيوني آن گفت: رسانه تلويزيون به دليل همه شمول بودن مسلما مخاطبان خاص وعام خودش را خواهد داشت .


وعده ديدار

وي اشاره كرد: ازآنجا كه فيلم يك مجموعه ديني و ارزشي است كه بطنهاي مختلفي را شامل مي شود و وجوه ملي درآن بيشتر آشكار است، پيام فيلم يك پيام عمومي است كه افرادي كه تعلق خاطر به ايران و ملي گرايي دارند يك برداشت را خواهند داشت، اهل مذهب و دين يك استنباط را خواهند داشت و نسل جوان هم برداشت خودشان را دارند.

شورجه درمجموع معتقد است: پرده عشق با استقبال بيشتري نسبت به وعده ديدارمواجه خواهد شد .

شورجه درپايان، دررابطه با طرحهاي اخيرش براي ساخت  سريال و همچنين فيلم سينمائي،  گفت: البته طرحي است كه تاكنون جايي نگفته ام و آن سريالي است با نام "زندگي شهيد عباس بابائي "كه در13قسمت قراراست ساخته شود و تا كنون صحبتهايي با بنياد شهيد جهت ساخت آن انجام داده ايم تا اين كه بتوانيم براي اين شهيد كاري درحد شان او انجام دهيم .


وعده ديدار

وي اشاره كرد كه قبل ازاينها قراربود آقاي "قاسمي جامي" كارگرداني اين سريال را انجام دهد كه ميسرنشده است.

جمال شورجه قراراست بعد ازسريال حضرت يوسف (ع )، فيلم سينمايي ديگري با عنوان "سرزمين گمشده " را جلو دوربين ببرد. او در اين زمينه گفت: نويسندگي "سرزمين گمشده" را به عهده شاهد سلطاني است و تهيه كنندگي آن هم با سيد احمد ميرعلايي است.