باشگاه بارسلونا اعلام کرد تیتو ویلانووا سرمربی این تیم بعد از 2 ماه پشت سر گذاشتن مراحل درمان سرطان در نیویورک این هفته به بارسلونا بازمی گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویلانووا 44 ساله در ماه دسامبر گذشته بار دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از آن برای انجام شیمی درمانی و رادیوتراپی به نیویورک سفر کرد. او 6 هفته زیر نظر پزشکان تحت درمان بود و اکنون باشگاه بارسلونا اعلام کرده او این هفته به اسپانیا برمی گردد.

در غیاب ویلانووا، خوردی رورا دستیار او مسئولیت فنی بارسا را به عهده داشت. بسیاری از کارشناسان معتقدند دلیل اصلی  افت بارسا در چند ماه اخیر و شکست مقابل رئال مادرید و میلان در لیگ قهرمانان، غیبت ویلانووا به عنوان سرمربی این تیم بود.

البته بارسا هم اکنون در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان حضور دارد و باید در این مرحله به مصاف پاری سن ژرمن برود. کاتالان ها در لالیگا هم در فاصله 10 هفته مانده به پایان رقابتها با اختلافی 13 امتیازی نسبت به رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارند.

بازی بعدی بارسا شنبه هفته آینده مقابل سلتاویگو در لالیگا خواهد بود. آنها سه شنبه نیز در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن به میدان خواهند رفت.