ساري - خبرگزاري مهر: اسماعيل هادی نژاد، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ساري از تشکیل 545 فقره پرونده تخلف اقتصادی در راستای طرح نظارتی ویژه نوروز92 در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از اداره صنعت، معدن و تجارت ساري در حین گشت مشترک بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت ساری با سایر اعضای ستاد تسهیلات سفر، یک واحد قصابی شناسایی گردید که در حال عرضه گوشت گوساله فاسد بوده است.

پرونده تخلف این واحد پس از احراز تخلف توسط کارشناسان اداره دامپزشکی و مرکز بهداشت، به ارزش 52 میلیون و 260 هزار ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تشکیل 545 فقره پرونده تخلف  در ساری

خبر ديگر اينكه اسماعيل هادی نژاد، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ساري از تشکیل 545 فقره پرونده تخلف اقتصادی در راستای طرح نظارتی ویژه نوروز92  در شهرستان ساری خبر داد.

وي اضافه کرد: این طرح که با هدف نظارت بر روند تهیه و توزیع کالاها و اقلام ، از 15 اسفند91در سطح شهرستان آغاز  گردید تا 25 فروردین 92 ادامه  خواهد داشت.

به گفته وی، در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز، تیم های بازرسی در مدت 20 روز از اجرای این طرح 6 هزار و 730 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، انبارها و شرکت های پخش فعال شهرستان از جمله رستوران ها و واحدهای اقامتی،تفریحی،پذیرایی،میوه فروشی ها،آجیل فروشی ها،قنادی ها و سایر واحدهای خدماتی انجام شده است.

هادی نژاد در خصوص ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده، تصریح کرد: ارزش 545 پرونده تشکیل شده در شهرستان  850 میلیون 351هزار ریال بوده که  پرونده متخلفین جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان ساری گفت: ستاد خبری این اداره به منظور دریافت شکایات و گزارش ‏های مردمی آماده است تا در تمام اوقات از طریق تلفن 124 به شکایات مردم رسیدگی كند.