ساری - خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه مازندران گفت: طرح ممنوعیت تردد کامیون ها در محورهای مواصلاتی استان از امروز اجرایی می شود.

سرهنگ پاسدار جعفر محمد نژاد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح فوق از امروز پنجشنبه هشتم فروردین ماه تا پایان روز 16 فروردین 92 ادامه خواهد داشت.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارها، پلیس را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی یاری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران بیان داشت: پیش بینی می شود از امروز پنجشنبه، ترافیک وسائط نقلیه در برخی از نقاط محورهای حوزه استحفاظی پلیس راه استان به لحاظ بازگشت برخی از مسافران نوروزی، نیمه سنگین شود.

محمدنژاد گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در مورد کاهش احتمالی دما لازم است رانندگان خوردوهای خود را به تجهیزات و وسایل مناسب مجهز کنند.

وی بیان داشت: تردد وسائط نقلیه در دیگر محورهای حوزه استحفاظی پلیس راه استان نظیر فیروزکوه  و کیاسر به ساری تاحدودی با کندی انجام می شود.

فرمانده پلیس راه مازندران در باره شرایط جوی جاده ها، اظهار داشت: با توجه به تغییرات آب و هوایی در چند روز اخیر در مناطق کوهستانی و برفگیر حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران، هم اکنون محورهای مواصلاتی این حوزه صاف و خشک بوده و تنها در محدوده ارتفاعات لاریجان در جاده هراز، ولی آباد در جاده چالوس و گدوگ در جاده فیروزکوه جاده نیمه ابری و مه گرفته است.

وی وضعیت تردد در محور های هراز و کندوان را نیمه سنگین اعلام کرد و ز رانندگان خواست با رعایت تمامی نکات احتیاطی و ایمنی رانندگی کنند.

مازندران دارای شش محور مواصلاتی هراز، کندوان، سوادکوه، رامسر، کیاسر و گلوگاه است.