بجنورد - خبرگزاری مهر: دستگیری شش شکارچی متخلف در بجنورد، اجرای 420 کیلومتر خط‌کشی محورهای خراسان شمالی و ... از مهمترین عناوین خبری امروز این استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: مأمورین اجرایی گشت سيار يگان حفاظت محیط زیست این استان، طی گشت و کنترل در مناطق آزاد شهرستان بجنورد موفق به دستگیری دو گروه شکارچي غير مجاز در ارتفاعات آلاداغ شدند.

حسين آبسالان افزود: از شکارچیان متخلف یک قبضه سلاح دولول، دو قبضه سلاح گلوله زني و يک قبضه اسلحه خفيف گلوله زني غير مجاز کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: همچنين دو قطعه کبک زنده(مخصوص زنده گيري کبک) و سه رشته داف (دام زنده گيري کبک) و يک دستگاه دوربين شکاري کشف و ضبط  و متهمان پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی بجنورد شدند.

خدمت به زائرین حرم قدس رضوی بزرگترين افتخاراست

فرمانده انتظامي خراسان شمالي خدمت به زائران حرم مطهر رضوی را بزرگترين افتخار پليس استان عنوان کرد و گفت: يکي از مهمترين دغدغه هاي پليس ايجاد بستري مناسب توام با امنيت، آسايش و آرامش براي شهروندان است.

سردارصفوه ا... محمدي افزود: با تلاش شبانه روزي کارکنان خدوم و خستگي ناپذير نيروي انتظامي، اين امر در حد مطلوبي تحقق يافته است.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي اظهار داشت: همچنین با تدابير و اقدامات پليس و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي مردم، طی روزهای گذشته شاهد کاهش چشمگير تصادفات رانندگي در محورهاي این استان بوده ایم و اميدواريم اين روند تا پايان سفرهاي نوروزي ادامه داشته باشد.

سردارمحمدي، حفظ نظم و امنيت عمومي را از وظايف مهم پليس دانست و گفت: پليس در راستاي انجام وظائف خود و با بکارگيري کليه توان و امکانات در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران و همچنين حفظ امنيت شهرها بمنظور پيشگيري از وقوع جرم  تلاشهای لازم را انجام خواهد داد.

اجرای 420 کیلومتر خط‌کشی محورهای خراسان شمالی

رئيس اداره ايمني و ترافيك راه هاي اداره کل راه وشهر سازی خراسان شمالی از اجرای 420 کیلومترخط کشی محورهای استان به مناسبت نوروز خبر داد .

محمد مشتري افزود: این خط کشی ها به منظور ایمن سازی و روان کردن ترافیک و کاهش تصادفات انجام شده است.

وی اعتبار صرف شده برای خط کشی محورهای  استان را افزون بر 4میلیارد ریال عنوان کرد.

مشتری عملیات خط‌کشی را از مهم‌ترین اقدامات در راستای نگهداری راه‌ها عنوان کرد و گفت: این مهم به طور مستمر و در فواصل زمانی با توجه به نیاز اجرا می‌شود و نقش بسزایی در ارتقای ایمنی و آگاهی راننده دارد.