تنها چند روز بعد از بازگشت تیتو ویلانووا سرمربی بارسا به اردوی این تیم اریک ابیدال مدافع این تیم هم برای دیدار مقابل سلتاویگو در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابیدال 33 ساله که به دلیل سرطان کبد از آوریل سال گذشته برای تیمش به میدان نرفته بود اکنون کاملا آماده بازگشت به ترکیب بارسا است و می تواند برای این تیم بازی کند. بازگشت او با توجه به مصدومیت کارلس پویول، آدریانو و خوردی آلبا بسیار به موقع به نظر می رسد.

ابیدال آخرین بار در پیروزی 2 بر یک بارسا مقابل اتلتیکومادرید در فوریه سال گذشته به میدان رفته بود. ویلانووا برای دیدار مقابل سلتاویگو به این شهر سفر نخواهد کرد اما خوردی رورا دستیار او اعلام کرد به احتمال فراوان تیتو در دیدار سه شنبه شب مقابل پاری سن ژرمن روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد نشست.

رورا در کنفرانس خبری گفت: بازگشت تیتو برای ما اتفاق بسیار بزرگی است. روحیه تیم با بازگشت او کاملا تغییر خواهد کرد. پزشکان توصیه کردند او برای بازی امروز با ما به ویگو سفر نکند اما به احتمال فراوان ویلانووا در دیدار مقابل پاری سن ژرمن روی نیمکت خواهد بود.

لیونل مسی در دیدار مقابل سلتاویگو این شانس را خواهد داشت تا آمار فوق العاده گلزنی خود را در لالیگا به 19 گل در 19 بازی پیاپی افزایش دهد.