ساری - خبرگزاری مهر: مسئول کمیته نظارت و بازرسی راهیان نور مازندران گفت: هزار زائر پایگاه بسیج محلات استان به یادمانهای شهدا در جنوب کشور اعزام شدند.

شعبان علی واحدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز گذشته بازدیدی از یادمان های شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در خوزستان داشته و از یادمانهای فتح المبین، اروند کنار، شلمچه، دارخوین و   شادگان بازدیدهایی صورت گرفته و از خدمات دست اندرکاران راهیان نور قدرشناسی شد.

وی افزود: پس از حضور در زائر سرای راهیان نور مازندران در خرمشهر و ملاقات با مسئولان زائر سرا از 70 نفر خادمان شهدا قدردانی شده است.

واحدی، حضور در یادمانهای شهدا را سبب تحولی شگرف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: از بیستم اسفندماه 91 تا نهم فروردین ماه 92 بالغ بر 21 هزار نفر از زائران پایگاه بسیج محلات مازندران به یادمانهای شهدا اعزام شدند.

وی، اتحاد و همدلی و انسجام مسئولان استانی را در تدارک مناسب برنامه های راهیان نور مفید ارزیابی کرد و افزود: از مسئولان مازندران که در جهت احداث زائرسرا پشتیبانی و حمایت همه جانبه داشته قدرشناسی می شود.

واحدی گفت: تعداد زائران دانش آموزی مازندران 17 هزار و 100 نفر و زائران دانشجویی سه هزار و 500 نفر بوده و تعدادی از خانواده ها و همکاران اداری به این مناطق اعزام شده که  بدلیل کمبود مکان در زائرسرا شهرستانهای ساری، بابل، بابلسر،محمودآباد و بهشهر در خارج از زائرسرا از مدارس و مساجد برای این افراد به عنوان اسکان استفاده شده است.