ساری - خبرگزاری مهر: معاون جوانان جمعيت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز اجراي طرح راهنمايي مسافران نوروزي جمعيت هلال احمر استان، تا كنون بيش از 400 هزار گردشگر با مراجعه به 40 پست راهنمايي مسافران اين جمعيت از خدمات لازم برخوردار شدند.

ليلي احمدي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توزيع 470 هزار نسخه انواع بروشور اطلاع رساني و آموزشي، ارائه خدمت به دو هزار و 600 نفر از مراجعان به ايستگاه سلامت و انجام رايگان تست قند خون و فشار خون، ارائه خدمت به شش هزار نفر از مراجعين به خيمه هاي نماز، توزيع 220 هزار بسته فرهنگي و ارائه خدمت به سه هزار و 800 كودك مراجعه كننده به كلبه هاي دوستدار كودك و بازديد بيش از شش هزار نفر از نمايشگاههاي محصولات فرهنگي و صنايع دستي از جمله خدمات ارائه شده در پست هاي راهنمايي مسافران نوروزي جمعيت هلال احمر استان بوده است.

وی افزود: طرح راهنمايي مسافرين نوروزي از 28 اسفند 91آغاز شده و تا 15 فروردين 92  ادامه دارد.

خبر دیگر اینکه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از انجام 353 عمليات امداد و نجات جمعيت هلال احمر مازندران در نوروز92،خبرداد.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومین این عملیات، 3 هزار و 767 نفر بوده است، گفت: به 2 هزار و 172 نفر خدمات سرپایی ارائه شده است.

ولي پور اظهار داشت: تعداد مصدومین انتقالی توسط جمعیت هلال احمر مازندران در طول این مدت 152 نفر بوده است.

وي با اشاره به بکارگیری 472 تیم اعزامی در عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تعداد نیروهای عملیاتی این تیم‌ها يك هزار و 546 نفر بوده است.