ساري- خبر گزاري مهر: دبیرکمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران، از معدوم سازي شش هزار و 780 كيلوگرم مواد غذايي فاسد از ابتداي نوروز امسال تاكنون در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد بزرگی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهيلات نوروزي مازندران  با اشاره به  اینکه 24 بیمارستان، 70 پایگاه اورژانس و 100 مرکز بهداشتی درمانی درمانی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند، اظهار داشت: بیش از 159 هزار نفر طی ایام نوروز در مراکز درمانی و بهداشتی مازندران ویزیت و 12 هزار نفر بستری شدند.

وي افزود:  هزار و 560 نفر نیز در اثر تصادف در بیمارستانهای استان بستری شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشته است.

بزرگي،  به رشد 50 درصدی نظارتها در سطح استان اشاره و تصریح کرد: از آغاز طرحهای نوروزی تا کنون هفت هزار و 300 مورد نظارت از مراکز مختلف صورت گرفته است.

جانشین دبیرکمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران گفت: در این مدت چهار هزار و 790 مورد کلر سنجی آبهای آشامیدنی انجام شد.

 وي گفت: درایام تعطیلات نوروزي، 159 هزار نفر مراجعه کننده به مراکز درمانی انجام شده كه از اين تعداد سه  هزار و 600 نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند.