خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: تیم فوتبال پاریسن ژرمن که مالکان قطری دارد در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در دیدار ی دشوار به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مالکان قطری پاریسن ژرمن فرانسه که در دو فصل گذشته 339 میلیون دلار برای خرید بازیکن هزینه کرده‌اند سه شنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه "پارک دو پرنس" میزبان بارسلونا خواهند بود.

بارسا که با پیروزی 4 بر صفر در دیدار برابر میلان نشان داده هنوز هم مدعی کسب عنوان قهرمانی است این روزها با بازگشت "تیتو ویلانووا" از نیویورک، وضعیت روحی مساعدتری پیدا کرده است. سرمربی بارسلونا در حال درمان بیماری سرطان است.

 پاریسن ژرمن 23 بازی خانگی خود در رقابتهای اروپایی را شکست نخورده و تقابل "لیونل مسی" که در 19 بازی پیاپی لالیگل گلزنی کرده و در دیدار با میلان هم دو گل به ثمر رسانده با مردان "کارلو آنچلوتی" دیدنی خواهد بود.

از سویی "زلاتان ابراهیموویچ" که در فصل 10-2009 با پیراهن بارسا 29 بار به میدان رفته و  16 گل برای این تیم به ثمر رسانده مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد.

پاریسن ژرمن 23 بازی خانگی خود را نباخته و آخرین شکست این تیم مربوط به شکست نوامبر 2006 مقابل هاپوئل تل آویو است. پاریسن ژرمن تنها یک بار به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده و آن هم مربوط به فصل 95-1994 می‌شود که موفق شد با پیروزی مجموع 3 بر 2 مقابل بارسلونا به این مرحله راه پیدا کند.

بارسلونا 6 بار گذشته موفق شده جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. این تیم در فصل 03-2002 با شکست مقابل یوونتوس از صعود به نیمه نهایی بازماند.

بارسلونا در مجموع 7 بار با تیم های فرانسوی بازی کرده که سه پیروزی، دو تساوی و دو شکست حاصل این دیدارها بوده است.