ساري - خبرگزاري مهر: رئيس شوراي تامين مازندران گفت: ميزان فوتي هاي ناشي از تصادفات جاده اي طي نوروز امسال در مازندران از كاهش 47 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

سید علی اکبر طاهایی در گفتگو با خبرنگار مهر، به رشد 27 درصدی ورود مسافر به استان تاکنون نسبت به سال گذشته اشاره نمود و گفت:امیدواریم امسال نیز مازندران، بیشترین آمار مسافران نوروزی را همچون سال گذشته به خود اختصاص دهد.

وي افزود: در ایام نوروز 500 غرفه صنایع دستی، ظرفیت هنری و صنایع دستی مازندران را به گردشگران و مسافران ارائه خواهند كرد.

استاندار مازندران با اشاره به نام گذاری امسال به حماسه سیاسی حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: حماسه سیاسی حضور چشمگیر مردم در همه ی عرصه های انقلاب اسلامی است که یقینا با حماسه آفرینی دوباره در انتخابات آتی رقم خواهد خورد.

طاهايي افزود: به برکت حماسه سیاسی مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و استعدادهایی که به برکت مقاومت در کشور به بار می نشیند، حماسه اقتصادی تحقق خواهد یافت.

وي  با بیان اینکه 13 هزار نیروی پلیس در 100 پایگاه ثابت، امنیت سفر را برای مسافران و گردشگران در ایام نوروز تامین می كنند، بیان داشت: با تدابیر اتخاذ شده آمار کشته شدگان جاده ای در مازندران طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد کاهش داشته است.

طاهایی عنوان کرد: در نوروز امسال برای 750 هزار نفرشب، امکان اقامت در هتل ها، آپارتمان ها، زایرسراهای دولتی، اماکن استیجاری و مدارس استان فراهم شده است.

مازندران در نوروز 92، ميزبان ميليون ها گردشگر داخلي و خارجي است.