اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به نظرم فشردگی بازی‌های سپاهان مغرضانه بود و این فشردگی به تیم ما ضربه زد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار سه‌شنبه شب در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: نمی‌دانم با توجه به این باخت چه بگویم زیرا صحبت زیادی باقی نمی‌ماند که من در مورد آن حرف بزنم.

وی با اشاره به شرایط مسابقه و عملکرد تیمش در این مسابقه ادامه داد: ما در این مسابقه به دنبال برد بودیم و از ابتدا هم تلاش خود را برای برد کردیم و همه دیدید که ما گل زدیم اما متاسفانه گلی خوردیم که جریان بازی را از دست ما خارج کرد و بعد از آن گل دوم را نیز دریافت کردیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: ما تلاش کردیم که بعد از گل همچنان بازی را در اختیار بگیریم اما متاسفانه این مسئله رخ نداد و سوکای و خلعتبری هم موقعیت‌های ما را از دست دادند تا در این بازی متحمل شکست شویم.

وی با اشاره به خستگی بازیکنان تیمش برای این مسابقه ادامه داد: ما سه روز پیش با استقلال بازی سنگین 120 دقیقه‌ای انجام دادیم و به نظرم بعد از پایان بازی با استقلال همه فهمیدند که این بازی چگونه می‌شود و سرنوشت این بازی آن زمان مشخص شد. متاسفانه سازمان لیگ به جای اینکه به فکر آبروی نمایندگان ایران در آسیا باشد، زیر پای ما را خالی کرد و بازی‌ها را فشرده کرد.

کرانچار افزود: می‌توان گفت که فشرده شدن این مسابقات به صورت مغرضانه بود زیرا با این روش تیم ما دچار فشار قابل توجهی شد و اینگونه بازیکنان خسته شده و نتوانستند برنامه‌های ما را پیاده کنند زیرا بازیکنان از نظر بدنی نتوانستند به شرایط ایده‌آل بازگردند.

وی بیان داشت: تماشاگران سپاهان فهمیدند که برنامه‌ریزی غلط سازمان لیگ باعث باخت ما شد و به ما ضربه زد اما ما تلاش می‌کنیم که مقابل نفت نتیجه بگیریم و بتوانیم دوباره به شرایط ایده‌آل خود برسیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان با نتیجه 4 بر دو به سود تیم عربستانی به پایان رسید.