اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم سپاهان گفت: بازیکنان تیم ما در دیدار با الاهلی واقعا خسته بودند و خستگی بازی با استقلال هنوز در بدن بازیکنان ما وجود داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری سه‌شنبه شب پس از شکست تیمش مقابل الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به شرایط این مسابقه و شکست تیم اصفهانی در این مسابقه اظهار داشت: به بازیکنان تیم خود خسته نباشید می‌گویم چون ما 72 ساعت بعد از بازی استقلال به بازی الاهلی آمدیم و بازی کردن مقابل این تیم واقعا برای ما سخت بود.

وی ادامه داد: متاسفانه روز سه‌شنبه روز خوب ما نبود و در این بازی آنگونه که باید بازی نکردیم و دلیل آن هم این بود که بازیکنان ما واقعا خسته بودند، از هواداران و مردم اصفهان به خاطر این بازی معذرت‌خواهی می‌کنم.

هافبک سپاهان تصریح کرد: به نظرم این شکست به دلیل برنامه‌ریزی غلط بود زیرا ما سه روز پیش مقابل استقلال 120 دقیقه بازی کردیم و بلافاصله بعد از آن بازی سنگینی با الاهلی برگزار کردیم و 3 روز دیگر هم باید به مصاف نفت تهران برویم.

وی افزود: بدن ما واقعا برای این بازی کشش نداشت و نتوانستیم توان خود را برای این مسابقه در زمین بگذاریم؛ تیم حریف از ما بهتر بود و امیدوارم که در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم.

خلعتبری در مورد موقعیت از دست رفتن‌های بازیکنان تیمش بیان داشت: ما در این مسابقه روی اشتباهات فردی خودمان گل خوردیم، اما از موقعیت های خودمان هم به خوبی استفاده نکردیم اما باید در بازی‌های آینده این مسئله را جبران کنیم.

سپاهان سه‌شنبه شب در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان متحمل شکست 4 بر دو شد.

 

برچسب‌ها