علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران به همراه شش داور دیگر آسیایی برای حضور در سیمنار داوران کاندیدای قضاوت در جام جهانی، به برزیل خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سمینار داوران وسط کاندیدای قضاوت در جام جهانی 2014 برزیل از روز چهارم تا دهم خرداد 92 در ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. در این سمینار 52 داور از نقاط مختلف جهان حضور دارند و از آسیا هفت داور به این سمینار خواهند رفت.
 
از ایران علیرضا فغانی، از امارات علی حامد البداوی، از عربستان خالد ابراهیم القدمی، از ازبکستان روشن ایرماتوف؛ از ژاپن یویچی نیشی مورا، از بحرین نواف عبدالله غایت شکرالله و از استرالیا بنیامین جان ویلیامز در سمینار داوران جام جهانی حضور پیدا خواهند کرد. از قاره آفریقا هفت داور، از شمال، مرکز آمریکا و حوزه دریای کارائیب یا همان کونکاکاف هم هفت داور، از آمریکای جنوبی 10 داور، از قاره اقیانوسیه دو داور و از اروپا 19 داور در سمینار حضور خواهند داشت.
 
در این سمینار کارگاه‌های مختلف برای داوران وسط برگزار می‌شود و همچنین از آنها تست‌های مختلف بدنی، فیزیکی و تست‌های قضاوت در حین بازی و تست‌های تئوری قوانین بازی به زبان انگلیسی و همچنین آزمون ویدئویی تشخیص صحنه‌های خطا برگزار می‌شود.