خوردی رورا دستیار تیتو ویلانوا سرمربی بارسا در کنفرانس خبری از عملکرد شاگردانش تمجید کرد اما نتیجه به دست آمده را چندان جالب ندانست، او همچنین ابراز امیدواری کرد مسی و ماسکرانو به بازی برگشت برسند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رورا در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: نتیجه آن چیزی نبود که ما را راضی کند اما باید از عملکرد بازیکنان تشکر کنم، آنها تمام توان و تمرکز خود را برای این بازی گذاشتند. متاسفانه لیونل مسی و خاویر ماسکرانو را به دلیل مصدومیت در این بازی از دست دادیم. به نظر می رسد با توجه به بازیکنانی که به دلیل مصدومیت در خط دفاعی از دست داده ایم کار جرارد پیکه دشوار و حیاتی تر می شود.

رورا در ادامه افزود: اگر مسی و ماسکرانو با بازی برگشت نرسند ما با چیزی شبیه به یک فاجعه روبرو می شویم اما تلاش می کنیم از بازیکنانی که در اختیار داریم استفاده کنیم. ما از پتانسیل و قدرت پاری سن ژرمن آگاهی داشتیم و به همین دلیل از عملکرد آنها و نتیجه بازی چندان تعجب نکردیم. آنها تیمی فیزیکی و رو به جلو هستند، در بازی برگشت کار سختی پیش رو داریم اما توانایی کسب پیروزی در خانه خود و صعود به نیمه نهایی را داریم.

رورا در مورد داوری بازی نیز گفت: شنیدم زلاتان در صحنه به ثمر رساندن گل در موقعیت آفساید قرار داشته است. ما در بازی قبلی مقابل میلان هم گلی دریافت کردیم که قبل از آن خطای هند صورت گرفته بود اما داور آن را ندید. در بازی امشب هم چندین اشتباه داوری صورت گرفت اما امیدوارم این اشتباهات باعث حذف ما از لیگ قهرمانان نشود.

دیدار تیم های پاری سن ژرمن و بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در حضور 45 هزار تماشاگر ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس با تساوی 2 بر 2 دو تیم به پایان رسید.